ZWROTY I WYMIANY

ZWROT TOWARU

1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz 

Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się poniżej.

Na paczce naklej bądź napisz numer zamówienia - jego brak, może wydłużyć cały proces zwrotu.

Zwracany produkt zapakuj w pudełko, owiń je w papier lub oklej taśmą. Nie używaj folii – chrońmy nasze środowisko ☺

Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

 2. Wyślij paczkę ze zwrotem

Wyślij paczkę, ze zwracanymi butami, na adres:
ZWROT FANCY
Łąkowa 7D lok 13
90-562 Łódź
tel. 733 732 629

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami, a bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot

Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: PayPal zwracamy przez PayPal, Przelew BlueMedia zwracamy przez BlueMedia, płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

WYMIANA TOWARU

1. Dokonaj zwrotu

Wymiana w naszym sklepie polega na zwrocie produktów, które nie pasują bądź nie spełniają oczekiwań, i złożeniu nowego niezależnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu towaru korzystając z powyższej instrukcji dotyczącej zwrotu towaru.


2. Złóż nowe zamówienie

Złóż na stronie na naszego sklepu nowe zamówienie.

www.fancy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl