ZWROTY I WYMIANY

WYMIANA TOWARU

1. Dokonaj zwrotu

Wymiana w naszym sklepie polega na zwrocie produktów, które nie pasują bądź nie spełniają oczekiwań, i złożeniu nowego niezależnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu towaru korzystając z powyższej instrukcji dotyczącej zwrotu towaru.


2. Złóż nowe zamówienie

Złóż na stronie na naszego sklepu nowe zamówienie.

www.fancy.pl

ZWROT TOWARU

1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz 

Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się poniżej, wybierz najpierw czy zakupiłeś produkt jako gość czy używałeś swojego konta.

Na paczce naklej bądź napisz numer zamówienia - jego brak, może wydłużyć cały proces zwrotu.

Zwracany produkt owiń w papier. Postaraj się użyć jak najmniej folii – chrońmy nasze środowisko ☺

Przekroczenie terminu zwrotu będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.

 2. Wyślij paczkę ze zwrotem

Wyślij paczkę, ze zwracanymi butami, na adres:
ZWROT FANCY
Łąkowa 7F lok 5
90-562 Łódź
tel. 733 732 629

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą "e-przesyłka" czy do paczkomatu. Odbieramy paczki tylko wysłane na powyższy adres!

Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot

Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: Przelew BlueMedia zwracamy przez BlueMedia, płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl