napisz do nas: sklep@fancy.pl

 
 
Waluty
Wersje językowe
ZWROTY I WYMIANY

Jeżeli chcesz dokonać wymiany:

1. Dokonaj zwrotu

Wymiana w naszym sklepie polega na zwrocie produktów, które nie pasują bądź nie spełniają oczekiwań, i złożeniu nowego niezależnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu towaru korzystając z powyższej instrukcji dotyczącej zwrotu towaru.


2. Złóż nowe zamówienie

Złóż na stronie na naszego sklepu nowe zamówienie.

www.fancy.pl


Jeżeli chcesz zrobić zwrot:

1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz 

Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się poniżej, wybierz najpierw czy zakupiłeś produkt jako gość czy używałeś swojego konta. JEŻELI POJAWIA SIĘ BŁĄD- napisz swojego z dużej litery np. Ania@mail.pl

Na paczce naklej bądź napisz numer zamówienia - jego brak, może wydłużyć cały proces zwrotu.

Zwracany produkt owiń w papier. Postaraj się użyć jak najmniej folii – chrońmy nasze środowisko ☺

Przekroczenie terminu zwrotu będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.

 2. Wyślij paczkę ze zwrotem

Wyślij paczkę, ze zwracanymi butami, na adres:
ZWROT FANCY
Łąkowa 7F lok 5
90-562 Łódź
tel. 733 732 629

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą "e-przesyłka" czy do paczkomatu. Odbieramy paczki tylko wysłane na powyższy adres!

Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot

Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przyjęcia zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: Przelew BlueMedia zwracamy przez BlueMedia, płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl